الاثنين، 10 أكتوبر 2011

برتــــــــــــاح معـــــــــــــــــــــــاك


برتاح معاك انا كل حاجه اتغيرت فييا بهواك
دة انا لولا لمسك بين أيديا هقول ملاك
وانت أيديك فى أيديا قولى اسيبها لييه
ياحبيبى قولى اغلى من الاحساس دة ايه
ايه اغلى منك تانى هتمنااااااااااه
برتاح معاك انا كل حاجه اتغيرت فييا بهواك
دة انا لولا لمسك بين أيديا هقول ملاك
وانت أيديك فى أيديا قولى اسيبها لييه
ياحبيبى قولى اغلى من الاحساس دة ايه
ايه اغلى منك تانى هتمنااااااااااه
برتاح معاك ودى احلى حاجه بحسها وانا بين أيديك
اهو دة اللى بيطمنى ويقربنى لييك
وانت أيديك فى أيديا قولى اسيبها لييه
ياحبيبى قولى اغلى من الاحساس دة ايه
ايه اغلى منك تانى هتمنااااااااااه
برتاح معاك ودى احلى حاجه بحسها وانا بين أيديك
اهو دة اللى بيطمنى ويقربنى لييك
وانت أيديك فى أيديا قولى اسيبها لييه
ياحبيبى قولى اغلى من الاحساس دة ايه
ايه اغلى منك تانى هتمنااااااااااه


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق